Academy

Werken bij de Mutsaersstichting betekent werken in een unieke, dynamische en lerende organisatie waar ruimte is voor ondernemerschap en initiatief. Met ruim 400 enthousiaste en betrokken professionals bied jij onze cliënten grip op hun toekomst. Medewerkers zijn onze belangrijkste bron van succes. Daarom worden zij gestimuleerd en uitgedaagd om de organisatie en zichzelf voortdurend te ontwikkelen en te verbeteren. Deze hoge ambitie kan alleen bereikt worden door medewerkers, die gericht zijn op samenwerken, die klantgericht en ondernemend zijn en die hun verantwoordelijkheid nemen.

De Mutsaersstichting investeert in haar medewerkers, want zij staan aan de basis van ons succes. Dit betekent dat jij, als medewerker, student of stagiaire, mag rekenen op een werkplek waarin je gestimuleerd en gefaciliteerd wordt om het beste uit jezelf te halen. Met cursussen, trainingen en opleidingen bieden we jou de mogelijkheid je kennis te verbreden en je expertise nog beter in te zetten.

Wij delen onze kennis en expertise verder ook graag met vakcollega’s buiten onze organisatie. Dit doen we onder andere door cursussen en opleidingsmogelijkheden aan te bieden voor externe vakgenoten.

De Mutsaersstichting is uniek in Nederland, een full service centrum voor kinderen, jeugdigen, ouders en gezinnen waar diagnostiek, behandeling, begeleiding, bescherming, opvang en onderwijs wordt geboden en waarbij de expertise ook wordt ingezet om preventieve en politiek-maatschappelijke activiteiten in het belang van de doelgroep te ontplooien. Dit doen we vanuit onze locaties.

Stage lopen bij de mutsaers?

Stagaires en studenten vinden bij ons een werkomgeving waar zij volop de kans krijgen werkervaring op te doen. Dit komt niet alleen tegemoet aan een maatschappelijke verantwoordelijkheid, maar houdt onze organisatie ook levendig, alert en op ontwikkeling gericht.

Werken bij de mutsaers?

Bekijk dan ons huidige aanbod van vacatures. Zit jouw baan er niet bij, en ambieer je een functie bij ons? Stuur dan een open sollicitatie. Wij maken graag kennis met talentvolle professionals.